Recenze ze stránky Zaful.com




Ahojte,...
abych vás neodbývala pořád jenom foto články,
 tak při příležitosti této spolupráce jsem se rozhodla udělat článek obsahující recenzi.

Když mi přišel email s nabídkou ke spolupráci, nějak jsem nevěděla kam tento eshop zařadit.
Proto mé kroky následovaly na youtube, kde jsem shlédla pár videí. A po pár videích jsem usoudila že to bude eshop na jiné úrovni než námi známé klasiky.
Ale teď byla řada na mém názoru!
 Na liště jsem si najela na novu kartu zadala Zaful.com a vyskočil na mě přehledný eshop nabízející krásné a zajímavě originální kousky.

Také na jejich dalším eshopu ZDE, najdete takový mix různých věcí.
I pánové si přijdou na své.

Asi po hodině prohlížení kdy jsem toužila vlastnit půlku věcí jsem se rozhodla že bych to zkusit mohla, po  chvilce jsem si jenom utvrdila svoje rozhodnutí když jsem narazila na jednu věc po které jsem už delší dobu pokukovala a bohužel propásla koupi v kamenném obchodě. 
(dozvíte se níže o jakého že to miláčka se jedná)

Co se celkové stránky týče, líbí se mi poutavý a přehledný design. 
Snad každým dnem akutalizují stránku s novinkami tak aby jste byli pořád v přehledu, po registraci dokonce získáte slevový kupon.

K jejich nabídce,...opravdu se jedná o originální kousky nabízející různé střihy, tvary, barvy, vzory, styly apod...Takže pro ty co se nebojí odlišit nebo pro milovníky takovýchto kousků je tento eshop jako stvořený.

Při vytvoření účtu máte přehled o vašich objednávkách, různých akcích, slevách. 
Také je zde využití wishlistu, to aby jste si mohly ´´uložit´´ své vysněné kousky.

Ještě bych chtěla zmínit že balíček přišel během 3 týdnů.
Přišlo to krásně zabalené a zabezpečené proti poškození, batůžek přišel nejen v sáčku ale ještě v látkové tašce!

Můj vysněný batůžek ♥

Tohoto miláčka tahám teď všude sebou!
Pokukovala jsem po něm všude na webu, narazila jsem na něj i v H&M!
Ale až teď ho vlastním!

I když působí že je kožený, není tomu tak.
Je to pevnější, hladký materiál. Který vypadá na to že se jen tak neošoupe, což by se mohlo právě stát u koženky.
Díky tomu že se jedná o pevný materiál, 
drží batůžek svůj tvar i když není přeplněný ,,holčičími nezbytnostmi´´ 
Jeho tvar/velikost  lze upravit pomocí zipů na boku, nebo dotáhnutím šňůrek s kovovým koncem které jsou mimochodem ve zlaté barvě!
Uvnitř jsou dvě malé kapsičky a jedna na zip, z vnější strany na zádech je také kapsička na zapínání a
celkově je batůžek hodně prostorný.
Další výhodou je pevné dno!

zde ho máte i v různých barvách





´´Instagramové´´ sluneční brýle

Ten kdo je uživatelem této aplikace určitě zná i tyto brýle! 
Mě padly do oka už na poprvé. Nevýhodou byla moje nejistota zda-li mi budou slušet.
Ale myslím si že zase až tak hrozně to nevypadá 
Mile mě překvapila jejich kvalita, žádný plast ani odlehčené obruby.
Ale opravdu pevný materiál!
Zlaté obruby a narůžovělá skla jsou naprosto božská kombinace! 
+ jsou zrcadlová 


klikni pro náhled.


Set BOHO prstýnků

Tohle léto jsem si zamilovala BOHO doplňky a s kombinací bílím lakem na nehty a opálenou kůží je to žhavá kombinace 
Po tomto setu prstýnků jsem také pokukovala delší dobu,
 protože prstýnek se slonem je naprosto uchvátil! 

I když nedávám přednost stříbrné barvě, 
v této kombinaci kde se objevuje i krásná modř a BOHO styl mě uchvátilo.
Některé prstýnků jsou nastavitelné, také jsou v setu prstýnky ve stylu které se nosí na ´´kloubu´´

tady najdete odkaz



Mramor je můj vzor

Ne doslova! 
Jen se řadí mezi oblíbené vzory! 
No a zlatá kombinace s mramorem v podobě prstýnku, si myslím že mi nesměl chybět ve sbírce 
Nevýhodu vidím jenom v tom že není nastavitelný, takže dávat pozor na to aby se vám vešel na prstík nebo naopak nepadal!

tady najdete ten mramorový skvost


Náramek jako ´´cinkrlátko´´

Jsem milovníkem řasených náramků, jen jsem dost vybíravá 
Proto jsem dlouho přemýšlela nad tím zda-li to není chvilkové pobláznění.
Ale není!
Líbí se mi kombinace ´´kůže´´ a látky, také stylů ,jako např. zapletený do pletýnky nebo copánku.
Kombinace bílé a zlaté jsem to vyhrála, jelikož se mi to zrovna hodilo jako doplněk na svatbu 
Co se týče zmíněných ´´cinkrlátek´´ 
Můžete vidět přívěsky které při pohybu zní jako ´´náramková zvonkohra´´ 
Kvalita je na správném místě, nikde žádné nitky, třepení materiálu, apod...

cink, cink tady najdete cinrklátko


Je pravda že nemohu posoudit oblečení ale za to doplňky mohu vynachválit až do nebes!


XOXO

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥