Mega Haul - 1. část - kosmetika


Když se podívám kdy byl haul naposledy musím se smát a litovat se zároveň. 

Jak já dlouho zapisovala věci které jsem si koupila, kolik mě stály a kde jsem je pořídila. 
Jenže pořád jsem se jaksi nedostala k vyfocení fotek nebo natočení videa.

Když už jsem se rozhodla že s tím něco udělám ihned mi do toho něco vlezlo, ať už to byla škola, pěkné počasí nebo jenom pouhopouhá lenost. ☺

Chtěla bych jen uvést na pravou míru, proč zrovna tyto měsíce,...
Jde o to že pokaždé když jsem se naštvala nic jsem proti tomu neudělala, jen mávla rukou. Jenže ke konci roku 2015 už jsem se jenom zoufale smála.

Od Listopadu 2015 kdy jsem se opravdu už na sebe naštvala a pokaždé když jsem šla okolo zrcadla vyplázla na sebe jazyk a udělala ,,TY! TY! TY! špatná blogerko!´´ jsem začala natáčet alespoň záběry věcí.

Jenže ona situace mě zase zasáhla! Tohle mě tak probralo že jsem se dokopala až do dnešního dne kdy zveřejňuji první půlku HAULU! ALELŮJA! 


P,S. Je mi jasné že jste zvyklí že se o produktech mluví, ale chtěla jsem hauly zkusit natáčet jinou formou, proto se uvidí jaká bude odezva 
Ale! ve videu naleznete jen ty produkty se kterými jsem spokojená, 
s věcmi které mě zklamaly ať už se jedná o kosmetiku nebo oblečení apod. budu dávat zvlášť do videí typu ,,přešlapy, zklamání´´ apod. kde k věcem budu mluvit!
Také pokud by byli otázky na nějaké produkty dělala bych to formou asku, kde bych na vaše otázky odpovídala 






XOXO

2 komentáře:

  1. co to mam za kočku na te myši? :D no to máš moc hezky udělaný haul. je to zajímavější, než když tam někdo sedí 20 minut o tom kecá a ani to nechce ukázat :D fakt dobrý. a nepřijde ti, že už všichni na blogy kašlou? :/ ja dělam to samy, ale je to děs :D blogovani dycky bylo fajn. nějak už nezbývá čas :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D kočičku co ti doprovází kurzor :-D :-P
      hrozně moc mě potěšil tvůj komentář, docela jsem se bála odezvy, spousta lidí je právě zvyklá na to že se o věcí žvaní, pak se ta věc ukáže a jede se dál :-D chtěla jsem zkusit tvoji formu, někdy méně znamená více, prostě netřeba slov ;-)
      jo, jo přesně, s tím blogem máš pravdu...taky mám pocit že teď jede více YTB a na blogy se nějak zapomíná, nevím jestli je to tím že je teď v kurzu YTB nebo že jsou lidi líní číst :-D ale doufám že né všichni zanevřou nad blogy, na něm jsem začala a na něm taky zůstanu, miluji psát články, miluji číst články a hlavně fotit fotky! to že si blog oživíme videi je fajn ale nechat blogování kvůli YTB, NIKDY! :-D

      Vymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥