Unboxing sladkého balíčku až z Japonska!


Ahojte, dneska mám pro vás video, kde si spolu rozbalíme japonské sladkosti až z dalekého TOKYA!
Jedná se o japonské sladkosti které lze objednat i do ČR a dostávat je pravidelnou formou jako je u nás brandnooz box,...a ochutnávat tak jinou kulturu.
 Jejich obaly jsou veselé, barevné a hravé,...
Na stránce TADY naleznete veškeré informace o tomto projektu, ale samozřejmě vám řeknu i moji zkušenost.

Na tyto sladkosti jsem narazila u TeriBlitzen, když jsem shlédla její video kde ochutnávala japonské sladkosti, poté jsem navštívila officiální stránku. Dlouho jsem se rozmýšlela zda-li to bude stát za to, všimla jsem si že Teri nabízela i slevový kód a tak jsem si řekla že to vyzkouším ☺

Tento projekt nabízí různé velikosti boxů, malí (cca 370,-),  střední (cca 620,-),  a velký (860,-). Já si zvolila střední velikost ať v balíčku je toho více a za tu cenu i se slevou jsem si řekla proč ne? ☺
Balíček by měl dojít cca za měsíc, taková ta klasika když objednáváte ze zahraničí...

 Balíček dorazil v pořádku, v krásné krabici a plný sladkostí ☺

Co se týče samotných balíčku, nefunguje předplatné typu že si vyberete zkušební box ale nebojte se! Sám majitel tohoto nápadu na stránkách píše že lze balíček objednat a po úhradě zrušit pravidelnou dodávku, dojde vám tedy jenom jeden balíček a strhnou Vám peníze jenom za ten jeden!☺
A zase naopak, když se rozhodnete pro pravidelnou dodávku a zvoleném termínu dodávání, každý měsíc je Vám strhnuta určená částka za určitý balík z účtu. Myslím že jsem řekla vše co jsem sama zatím věděla o stránce a jejich nabídce.

Co se týče samotných sladkostí, v mém boxu bylo dost barevného a veselého motivu ☺ co se samotných chutí týče byly mi známe již z naší země akorát těžko identifikovatelné, jelikož jedna sladkost Vám připomínala 3 další, ani mě nemrzí že tam nebylo více sladkostí které by moje chuťové pohárky ještě neznaly ale o to víc mě překvapila sladkost kterou jsem si musela sama ´´vyrobit´´.

A teď ke sladkostem,...
   



XOXO




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥