Rock baby!


Vůbec ale vůbec nestíhám, nebo spíše než nestíhám nedokážu si oddělit čas na blog, je docela pro mě náročné skloubit školu, osobní život, cvičení, běh a ještě blog, když už večer mám vše za sebou jsem ráda že si můžu lehnout k televizi a sledovat svoje oblíbené seriály ani nemám náladu a chuť na focení nebo natočení videií (ano, jdu do toho!). Vždyť já si ani nepamatuji kdy jsem naposledy četla článek od blogerek které sleduji,....ale už mi to přerostlo přes hlavu a já si to zase musím uspořádat...opět hayley!
ale teď zpět k tomu o čem se tu má psát od začátku, jelikož jsem ve škole končila mnohem, mnohem dříve a neměla žádné pochůzky potom, měla jsem špetku času než se dokopu zase k denním povinnostem a tak jsem chytla múzu a chuť si vytáhnout foťák, opět jsem byla hlavní hrdinkou svých fotek, ale prosím nehledejte za tím narcismus....a tady jsou,...













brzy se můžete těšit na new design, videa, DIY atd,....taky se tak těšíte jako já?! 

7 komentářů:

  1. Tak tyhle fotky se ti vážně povedly ;) už se těším jak takhle krásně nafotíš mě :P :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky, strašně se mi líbí :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, páni moc děkuji ♥ ☺ velice mě to těší, miluji tvoje a Pétiny fotky ♥ ☺ strašně moc mě to potěšilo a zahřálo u srdce☺

      Vymazat
  3. Ahoj Hayley! Po dlouhé době jsem si vzpoměla na tvůj blog :) Musíme se sejít ale jak jsem četla, že stále nějak nemáš čas :D Kdyžtak mi písni na vinted, nemůžu tu naši konverzaci najít :(
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. fotky su krasne ! :) ty si veľmi pekná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, velice mě to vždy potěší a teď se červenám, děkuji za lichotku ♥ ☺

      Vymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥