Haul za Květen a Červen

Ahoj, tak konečně přidávám video HAUL za měsíc květen a teď už i červen ;-).
Omlouvám se že ho přidávám až teď ale dostala jsem se k němu až TEĎ :-D
Popravdě jsem video natáčela asi tak 100x a když jsem si ho pustila abych se dala do úpravy a sestříhání videa při koukání se mi změnil názor na celé video :-/.
Ze začátku jsem se smála, v půlce přemýšlela co vše vystřihnu a ke konci jsem se už nemohla poslouchat můj hlas, jelikož na videu zní strašně, příšerně a já ho nenávidím!
Proto musím vymyslet jak ty videa natáčet aniž bych moc mluvila :-D a než jsem se k tomu opět dokopala je pomalu půlka července takže?!
  LET´S GO!








XOXO vaše


                 

5 komentářů:

  1. tyjo :) ikdyž si myslíš že nic moc...mě se to moc líbí upřímně :) máš to dobře zpracovaný a s tím papírem je dobrej nápad..ale trochu mluvit bys mohla :P
    a ráda jsem tam viděla tučňáčka a lapač :P :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji, jsem ráda :-* mluvit né :-D nechci si vyplašit čtenáře hned na začátku :-D ;-) ty tam nesměly chybět ;-) ještě jednou moc děkuji za krásné dárečky :-*

      Vymazat
  2. Mne sa viac páčia videá kde hovoríš o tej veci a tak.. :D Ten nápad je skvelý to je pravda. :) Ale možno to neni tým ,že ti vadí tvoj hlas skús to natočiť a čakaj čo kto povie. :) Veci aj video je krásne ale je také oničom. :) Ten hlas a všetko opadne predsa prvé video je niečim výnimočné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor ;-) čím dál víc jak mi píšete (nejen tady) přemýšlím že asi Haul za červenec bude mluvený :-D ach jó....:-D

      Vymazat
  3. Videjko je skvěléé :) určitě toč dál :) a Děkuji ti za takovou obrovskou podporu:)! Budu se snažit video co nejdříve zveřejnit :) A hlavně děkuju za tak nádherný komentář!:) Ani nevíš jak moc mě potěšil:* opravdu moc:*

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥