♥ My BIG wishlist ♥ - AKTUALIZOVÁNO


Ahoj, tento /štítek/ rubrika, článek/?!/ je čistě jen o wishlistu tedy BIG wishlistu, je to můj velký wishlist který obsahuje veškeré věci které bych si chtěla pořídit.
Buď ty stejné, podobné a nebo jen uvažuji o jejich koupi že se mi zalíbily.
Do této rubriky nebudu přidávat nic jiného ani jiné wishlisty, jen vždy po nákupech bude aktualizován, i když je to jakoby článek o ničem, doufám že vás bude bavit, třeba tu najdete inspiraci, nebo něco co samy vlastníte či víte kde to sehnat, budu jedině ráda když mi do komentářů budete psát ;-)

Accessories





Shoes



Clothing




Jewerely


Handbags


Parfums




Book




XOXO

9 komentářů:

  1. Krásné věci! :) Hrozně se mi líbí prstýnky, které se nedávají jen na to typické místo :D Asi mají speciální název :D Některé věci, které tady máš bych chtěla také, třeba ty růžovo bílé plavky a tu kabelčičku v druhém řádku :)) Moc jsem se pokochala!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je naprosto super nápad a originální :-). Takový wishlist jsem ještě na žádném blogu neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalý výběr oblečení, hned bych to vsechno brala! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super výběr :) já bych teď potřebovala sehnat nějaké pěkné plavky, budu ráda za tipy :))


    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Super nápad. A děkuji za knižní inspiraci, určitě ji využiji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥