Cat, cats, dog...

Když jsem tak přemýšlela jak tento článek nazvu, při pohledu na všechny mé kočičí kamarády, jsem si vzpomněla na Max ze 2 socek 
Kitty for max, kitty for Max...
Ale nesmím zapomenout i na psího kamaráda, Svena!
Jenže k tomu mě jak si hláška nenapadá, tak ten název nějak doplníme 
...
 A teď k tomu že, už mám uspořádaný diář (konečně!),  v tom případě si myslím že je čas na blog!
(pak ještě život, počítač...boha!☺)
Pokud se mi to zítra povede, ráda bych přidala DIY video ☺ a obden to střídala s fotkami, no a sobota nebo neděle by byla pro článek 
Tak snad to půjde!
...
A teď k fotkám...
Opět tu mám něco chlupatého, mňaukajícího, pejskatého, vtipného...
Fotky jsou směsicí různých časů, dnů apod...
To jste totiž ty kočičky ještě před den viděly, ale teď?...fůuu
Tak pěknou podívanou a budu se na vás těšit u dalšího postu 

P.S. užívejte LÉÉÉÉTO! 
























XOXO

4 komentáře:

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥