Vlog 2| pošta, unboxing, cinetube


´´Krásný´´ den všem,...
Člověk by si řekl (tedy já) že když nastanou prázdniny bude více času na blog, ale ono když je venku hezky nechcete ho prosedět u počítače a ještě k tomu když je takové horko, to se vidíte venku, nejlépe u bazénu s chladivým drinkem v ruce.
Ale světe div se je tu video! Je mi líto že ho musím postovat až tak pozdě ale snad to už teď bude lepší?!  ale teď k videu, jedná se o celodenní vlog který sem natáčela hlavně kvůli akci CINETUBE, která se konala v Olomouci 1.7.2015, a aby byl vlog vlogem natáčela jsem už od rána, snažila jsem se o co nejvíce záběrů a tak snad se Vám moje tvorba bude líbit, na videu jsem se dokonce odvážila jít s kůží na trh a nejen že tam jdu vidět ale taky se odvážila promluvit i přes to jak můj hlas příšerně zní (pokud někomu můj hlas poškodí sluch, máte moji velkou omluvu a pošlete mi účet za lékaře!) Jde na mě vidět nervozita ale nikdo není dokonalý!. Tohle by ode mě bylo vše, já doufám že si užíváte prázdniny naplno, nelenivíte doma a užíváte krásného počasí.♥






XOXO

2 komentáře:

  1. Ty jsi tak strašně sympatická a roztomilá!! Nevím, proč nesnášíš svůj hlas na videu, je hrozně příjemný :) Celkově to máš moc pěkně sestříhaný a taky chválím zvolenou písničku on the top of the world, měla jsem ji na svém maturáku :D A jestli si náhodou pamatuješ na blog cheap vogue, tak jsem to já a zkouším to s blogem znovu, chci k tomu přidat i videa, tak uvidíme, jak mi to vydrží. Jsem ráda, že tobě to vydrželo a můžu tě znovu sledovat! Baru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc ti děkuji, opravdu krásný komentář a moc mě potěšil ☺ děkuji i za uklidnění co se mého hlasu týče, byla jsem dost nervózní když jsem video publikovala ☺
      Jistě že si blog pamatuji, však mě to taky delší dobu mrzelo že jsi ho zrušila, ale samozřejmě jsem to chápala ☺ a proto jsem i teď ráda že jsi se k blogování vrátila, je to skvělé ☺ držím ti palce jak s blog tak i videi ☺♥

      Vymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥