Unboxing dekorativka.cz


Ahojte,...
máme tu pondělí a sním další video, opět unboxing,....ale musela jsem tohle video už zveřejnit, jelikož mělo spatřit světlo světa už na začátku prázdnin  ale nějak mi to nevyšlo no,....
Dnes máme poslední den a myslím si že nejsem jediná komu ty prázdniny přišly krátké a rád by si je prodloužil,...ukápla mi slzička, teď druhá ach jo, kde mám svůj pláčicí polštář? ....Ale co,.. přede mnou již poslední  rok a na konci s maturitou, jsem nervozní jak,.....(emoji prasátko)  ale ještě je poslední den, tak co tu žvatláš o škole?! HAYLEY!
Ok, ok, mám tu pro vás tedy unboxingové video ze stránky www.dekorativka.cz jejichž stránku jsem si velice oblíbila a nebýt švorc vykoupím tam snad všechno co nabízí (a že toho není málo) ani nevím co jsem si zamilovala víc, jestli antibakteriální gel nebo balzámy?!....



6 komentářů:

  1. Užasné video, moc se mi vše líbi.:) A jsi opravdu krásná :) !! A Mooc děkuju za krásně komentáře na mém blogu,tvoje komentáře mě vždycky strašně potěší:)!!

    OdpovědětVymazat
  2. Maturitu dáš jako nic :*
    Jinak ten tvůj komentář mi moc zlepšil náladu :) budu se snažit psát takových článků víc, takováhle odezva mi vždycky dodá chuť pokračovat :) jsi můj blogový anděl! :D ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem to okomentovala za starý článek?! Já jsem už mimo jak je večer :'D

      Vymazat
  3. fakt pekne video, velmi dobre sa pozera :)

    Pozyvam na VELKU GA o Nivea, Rimmel a ine! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  4. Melónová vodka :D Viem, že je to hľúposť, ale veľmi sa mi páči tvoje pozadie, konečne niečo iné ako všetci ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné video i článek a hodně štěstí s maturitou, hlavně moc nestresuj. :)

    theheartissue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥