One dog, two dogs, three dogs ♥


Ahoj,
ano psala jsem v posledním článku že zveřejním video MY MAKE-UP ROUTINE, jenže půlka materiálu nebyla zaostřená, některé záběry nebyly špatné ale šlo vidět že to není žádná kvalita. A jako puntičkáře by mě to nenechalo spát a když už jsem se rozhodla pro natáčení tak to musí taky nějak vypadat no ne?
Dnešním dnem nám některým začal poslední týden povinné školní docházky, známky máme uzavřené a mozečky vypnuté. Nastal čas plného volna, slunce, zábavy a spousty času na blog. Ách ano, ani nevíte jak mi to chybělo a strašně moc mrzelo když jsem na blog neměla čas, ještě když mám v plánu tolik článků...které mám již nachystané a jen stačí některé dodělat, zpracovat no a některé už jen zveřejnit můžu říct že se máte na co těšit a upřímně si myslím že to bude stát za to mám naprosto spousty energie kterou si tímto prostřednictvím vybiji.

A nyní k fotkám, mám pro Vás nachystané články s fotkami které budu postupně zveřejňovat ale né hned po sobě to se nebojte, nechci Vás unudit můžete se tedy těšit i na častější postování...počítám že to bude opět každé pondělí, středa a možná pátek. Co tomu říkáte?...
Tyto fotky vznikly z procházek při kterých si naprosto skvěle vyčistím hlavu, pokecám s kamarádkou a co nejhlavněji můj pesan se pořádně vyřádí což můžete vidět na fotkách,...z fotek jsem nadšená jelikož zachycují vtipné momenty a spokojené výrazy našich mazlíčků. ♥
P.S. nelekněte se počtu fotek, jsou v tom focené asi 3 procházky





                                             

































XOXO

6 komentářů:

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥