Comeback!

Ahoj, dneska to moc tématický článek nebude spíše takový kecací (hlavně omlouvací) ale budu se snažit ať je krátký a vy se neunudíte ;-) co takhle to dát do bodů?! :-D


1. Omlouvám se že jsem dlouho nic nepřidávala, měla jsem NTB na opravě a věřte že mi sledování vašich blogů chybělo :-) ale nyní opět každé pondělí aktualizace z mého života ;-)

2. Udělaly jste mi ohromnou ale moc ohromnou radost kolik vás tu je, nikdy jsem neměla tolik čtenářů nádhera! Moc vám děkuji :-*













3. Už jsem si tak nějak zvykla na režim škola, dodržuji tedy denní plány, kdy se snažím naučit, zacvičit, postarat se o byt a co víc mít své volno a věnovat se blogu ;-) a co vy a režim škola?


4. Videa?! ach ano tento bod bude maličko delší, jelikož za tu dobu co jsem neměla no´tas jsem nad tím přemýšlela a na chvíli natáčení oddálím, jelikož jsem si říkala že mi strašně dlouho trvá něž něco natočím, pak než se zase dokopu k úpravě a pak,..teprve jsem začala blogovat a přeci blogu jsem se chtěla naplno věnovat a když si budu plánovat že musím postovat video oddálím tak pravidelné zveřejňování na blogu,...takže jsem se rozhodla že až se na to budu více cítit pak se na to vrhnu a věci které jsem chtěla natočit, dám teď do článků ve formě fotek a proč? jelikož mě focení baví no ne?! :-D

To je snad asi vše (asi?!) co jsem chtěla vám napsat, sakra! měla jsem si to všechno někam zapsat :-D
takže zase tady příští týden u dalšího článku ;-)
zdroj obrázků: tumblr
                                    
XOXO

4 komentáře:

  1. Moc hezky sepsaný článek!:) Taky jsem si už tak nějak zvykla,že se začlo chodit do školy, a zatím mi to vůbec nedělá problém, naopak tento rok vypadá hodně slibně!:)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za návštěvu mého blogu! :)
    Ani nevíš jak moc jsi mě tvým komentářem potěšila♥ :) Jsem moc ráda,že se ti tady libí!:) Taky tyhle články miluju, ! a moc ráda je na různých blozích čtu!:) Taky jsem si myslela že dlouhých a hlavně pevných nehtů nikdy nedosáhu, a nakonec i mě narostli:)! Stačila jen nějaká péče a bylo to:) Taky se určitě dočkáš!♥:) ještě jednou moc děkuju!

    OdpovědětVymazat
  3. Herce na první animaci mám ráda moc, filmy s ním jsou super :). 3. animace mě taky pobavila. Týjo, jak tak koukám, tak hodně lidem se teď notebook polámal :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. super filmy :D
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥