Recenze na sprochý gel Kneipp

Ahoj, tak tu máme opět nový týden, a já jako správná blogerka která veřejně slíbila že aspoň jednou týdně se tu objeví článek, jsem tu poslušně opět s dalším článkem ;-) a zároveň se omlouvám že jsem minulý týden nic nezveřejnila! :-D
Rozhodla jsem se že do rubrik přidám recenze. A budou to recenze na všechny produkty od kosmetiky až po obchody, oblečení, boty atd...rozhodla jsem se proto že vás nechci unudit fotkami, také pravidelná videa vám nemohu slíbit (ale můžete se těšit na video PET TAG)...jelikož nabídka je jasná... video X trávit čas venku, tak co by jste si vybraly vy?
Bohužel stále pracuji na článcích do rubriky MY PROJECT , nemám stále dostatek ´´materiálu´´ :-D
Ale nebojte se já to napravím :-3


 Tak a co jsem si vybrala pro svoji první recenzi?



Sprchový gel značky KNEIPP
Jedná se o sprchový gel (sprchový balzám) který zakoupíte v Kauflandu (jinde jsem ho nevyhledávala) cca 80,-. Je ve 3 vonících provedeních čokoláda, maracuja a grapefruit a červený mák a konopí. Tento sprchový gel se jenom tváří jako sprchový gel ale pro mě je to sprchové mléko, které upřednostňuji, (vyjímkou je sprcháč od adidas). Já mám radši mléka jelikož moje pokožka po jejich použití a nanesení hydratačního krému je jemná, svěží, hladká a hydratovaná, navíc se na ní neobjevují žádné otravné pupínky atd,...zatím co sprcháče mě jen umyjí a navoní, nehydratují tolik, a tento sprcháč ano, navíc i jeho struktura mi více připomíná mléko.
A co slibuje tento sprcháč? 
pokožku má zanechat jemnou, vláčnou a jemně voňavou.
A co dodržuje?
Dodržuje vše, pokožka je na dotek jemná po celý den. Po měsíčním používání mám pokožku jako novorozeně (já si na to potrpím a jsem doslova posedlá péči o tělo) pokožka je svěží a jasnější, a vůně? ano vydrží! měla jsem celý den chuť se sama do sebe zakusovat obzvlášť když jsem používala kakao♥

Já vyzkoušela s vůní kakaa a teď používám maracuju a grapefruit, nádherně obojí voní, vydrží to po celý den, tento sprcháč jsem si koupila v květnu poprvé, takže už ho používám čtvrtým měsícem a svoji pokožku neustále hladím, jsem z ní nadšená a krásně voním (nezní to divně?) :-D

Rozhodně ho mohu doporučit, jsem z něj velice nadšená a příjemně mě překvapil, jelikož jsem si zakoupila již třetí balení a nehodlám přestat! Pokud mi budou vonět červený mák a konopí vyzkouším jinak se vracím ke kakau a tropickému ovoci.




Pokud máte nějaké konkrétní nebo doplňující otázky ráda zodpovím, pište sem do komentářů nebo na ask na levo máte odkaz.

XOXO vaše 

2 komentáře:

  1. Od této značky mám pěnu do koupele, je docela dobrá, takže si myslím, že ani tento sprcháš bude výjimkou, skvělá recenze:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona je i pěna?! :-O tak tu musím mít! :-D díky za typ ;-) měla jsem strach zda-li recenze je dobrý nápad ale uklidnila jsi mě jsem ráda že se líbí ;-)

      Vymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥