My fitness lifestyle ♥

Ahoj, napadlo mě udělat článek o mém fitness lifestylu. Minulé prázdniny jsem začala pravidelně cvičit, vždy obden, snažila jsem se dodržovat i stravu, jak zdravější tak i vyváženější, přítel se do mě snažil nacpat i nějaké ty proteinové koktejly ale mě moc s vodou nejednou a když už mléko ta koktejl musí být fakt mňamka, (co se týče mléka, shaků a koktejlů jsem dost vybíravá) :-D jej.
Pak byl čas se vrátit opět do školy, chvíli mi pravidelné cviční vydrželo když jsem viděla výsledky, ale mě čekal poslední rok na škole a závěrky, a toho času na cvičení moc nezbývalo, když přijedete domů 15:30 a musíte se ještě postarat o byt, psa a o sebe skončíte jen u učení kolem 17:30 a jelikož si musíte zopakovat celé 3 roky váš konec je tak kolem 20:00 hodiny :-/ dva měsíce před závěrky jsem cvičení vypustila ze svého života, a využívala jsem jenom trampolínu pro relax od učení,....Teď mám příležitost se opět do toho opřít a nejde to tak naplno, (radši se cachtám v bazénu) podle videí jsem cvičila jenom jednou nebo 2x zbytek na trampolíně, jenže bohužel nebyla pravidelná strava,.....když už byla strava nebylo pravidelné cvičení :-D kdy si to už srovnám?!
Rozhodla jsem se tedy datumem 23.7. 2014 že od nového týdne bude každodenní cvičení s nástroji, další den podle videa a další den trampolína, do toho zahrnu každodenní běh s pravidelnou stravou a koktejly (ALELŮJA) :-D
Od tohoto datumu přesně po roce (snad si vzpomenu) udělám opět stejný článek s tím že uvidíme jaké budou výsledky a jak na tom budu se svým rozvrhem.
Na ukázku vám ukážu pár fotek mých začátků, mého pokračovaní, malého pokroků a mé vysněné (představující) postavy.





Ok... takže mé (pravidelné - prázdninové) první cvičení...


Nevím přesně kolikáté cvičení ale je to podle datumu u konce prázdnin...


Cvičení během školního roku....(přestala jsem zaznamenávat a fotila jen někdy, fotka bohužel jenom TADY)

 Cvičení za tyto prázdniny + cvičení na trampolíně


A jak bych si postavu předtavovala já?
Ruce už si hodlám jenom udržovat, svoje nohy jsem začala milovat a starám se o ně díky trampolíně. Na čem bych chtěla zabrat je bříško a hlavně zadeček, můj vysněný zadeček je pevný, kulatý a vypouklý ♥

moje míry: pas:     65 cm
                 boky:   78 cm
                 zadek:  84 cm
                 stehna. 46 cm

INSPIRATION:

 

















Dobře tak teda s tímto článek AHOJ! za rok :-D ;-)




XOXO vaše

12 komentářů:

  1. Velmi tě obdivuju, vypadáš opravdu úžasně!! Já takhle vydržela cvičit jeden měsíc :D Jsem v tomhle hrozná.. naopak můj přítel cvičí už čtyři roky a denně. Jsi největší šikulka, klobouk dolů ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) právě já vydržet u toho je pro mě snadné ale horší bylo přes tu školu a závěrky,...ale teď mě nakoply ty koktejly a výsledky jsou vidět ;-) mě právě ke cvičení dotáhl přítel, také cvičí :-D tak mě to aji nutí, ještě jednou moc děkuji :-*

      Vymazat
  2. Páni, držím palce, nech sa ti to podarí.. :) Ja sa každý rok chystám chudnúť, cvičiť a neviem čo ešte, no teraz som si nejak uvedomila, že nepotrebujem dokonalú postavu k tomu aby som bola šťastná (a samozrejme nikdy mi to nevydržalo dlhšie ako dva týždne) :D
    Ale keď ťa to baví, tak klobúk dolu naozaj :) Vyzeráš dobre, len tak ďalej ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, podpora se mi budou hodit ;-) já jsem právě teď pevně rozhodnutá, navíc teď budu chodit do školy ve městě takže bude více energie ;-) ....a hlavní je jak se sama cítíš ;-) na tom záleží nejvíce,...pak až u horších případů jde i o zdravý...a ještě jednou moc, moc děkuji :-* ;-)

      Vymazat
  3. Jéé, tak hodně štěstí, obdivuju tvé odhodlání začít o prázdninách :)).

    OdpovědětVymazat
  4. tak stejně jako první komentář. Já mám strašně slabou vůli a nikdy to dlouho nevydržím cvičit. Možná by to bylo o něčem jiném kdybych cvičila s někým, kdo by mě nutil jít dál :D Můj přítel už taky dobré 3 roky každý den cvičí, hrozně to obdivuju.
    Mimochodem, výbornou postavu máš už teď! franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sem se třeba zatím neodvážila do fitka, to bych také potřebovala dohled :-D ale cvičení podle videa mě strašně baví ♥ třeba tě to zlanaří když také tvůj přítel cvičí a bude nad tebou dohlížet ;-) ale když jsem tě viděla na fotce ty ani cvičení nepotřebuješ ;-) jinak moc ti děkuji :-) ♥

      Vymazat
  5. wow, obdivuju tě, že u toho takhle vydržíš a výsledky jsou vidět! :) já jsem nedávno začala posilovat a běhat, ale už to zase vynechávám.. tak už je to poněkolikáté.. taky by se mi hodil přítel, co by nade mnou dohlížel :D

    Můj nový blog: http://nellyparsley.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, moc děkuji ♥ tak můžu na tebe dohlížet já :-D akorát nevím jak! něco vymyslím :-D ;-)

      Vymazat
  6. Máš pěknou postavu, líbí se mi i inspirační fotky :) Ty si asi vytisknu a dám do peněženky a vždycky když si budu chtít koupit nějakou nezdravou dobrotu, tak se na to podívám :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oh děkuji :) hm to je dobrý nápad s těmi fotkami :D

      Vymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥