Rozhovor s fotografkou Kateřinou Bieganskou - KACHNABI

A hoj, vítejte na mém /dalším ,,novém´´ blogu, už mi to chybělo se vypsat, ani nevíte kolikrát mě to nutilo k fotkám připsat nějaké ty řečičky, ale nechtěla jsem si takto zase znepříjemnit blogování, ale teď bude všemu jinak, jsou nápady, pracuje se na designu a i to nadšení je jiné jak před tím, ale dost už toho monologu a proslovu na začátek mojí blogové dráhy, začátek musí na tomto blogu být úplně jiný než na předchozích.....takže tedy...mám tu pro vás nové téma s názvem MY PROJECT, ktetrý bude zaměřen na všechny moje práce jako rozhovory, chalange, SWAP (?!) aj,...ale teď  přináším ROZHOVOR....

ROZHOVOR S FOTOGRAFKOU KACHNABI
Něco málo o ní:    Jméno:  Kateřina B. - Kachnabi
                              Věk:     19. years
                              Hobby:  Fotografování, přátelé, příroda, míčové hry
FOTO:





1. Jak jsi se dostala k focení?
Kačka: Asi tak od 14ti, jsem začala fotografovat malým digitálním fotoaparátem a po 3 letech jsem, tak náhodně uviděla v letáku kompaktní digi. fotoaparát za příznivou cenu, tak jsem neváhala a za cca 2 měsíce jsem fotoaparát značky NIKON (L820) měla doma.

2. Proč zrovna focení, co ti to dává?
Kačka: Fotografování mi dává volnost, každý víkend jedu s rodiči na naší chalupu. Jen co přijedu, hned si dávám foťák na krk a jdu fotit. A můžu zaregistrovat moment, který už třeba jindy neuvidím.

3. Jaký máš pocit ze svých fotek?
Kačka: Jak kdy, může za to většinou počasí, když fotím kdy je slunce za mrakem, fotky na mě působí smutným dojmem. Nejraději fotím přírodu a když do toho svítí slunce, tak mám z těchto fotek velmi dobrý pocit.

4. Co nejčastěji nebo ráda fotíš?
Kačka: Přírodu a v poslední době i lidi, jen známe /zatím/

5. Máš nějakou inspiraci? Připravuješ se nějak na focení?
Kačka: Samozřejmě se inspiruji u jiných fotografů, ale ne tak že bych tu fotku okopírovala, ale tak např. když fotím lidi, tak v tom jsem hodně viděla inspiraci na internetu /modelky/.

6. Co by jsi poradila lidem kteří chtějí začít nebo začaly fotit? /typy, triky, zkušenost/
Kačka: Tak aby, když se jim nějaká fotografie nepovede na poprvé vyfotit jak by jsi přály tak to nevzdávat, já třeba jeden objekt vyfotím nejmíň na 10x potom vyberu tu nejlepší a fotka je na světě. :-) A hlavně to lidi musí bavit! Nemám moc ráda lidi, kteří mají zrcadlovku poprvé v rukách a ještě k tomu vypůjčenou, a hned si myslí že jsou profesionálové /doplněno Hayley Rose ,,Plně souhlasím´´/.

7. Kam až by jsi se chtěla s tímto koníčkem dopracovat/dostat?
Kačka: Mít svoji výstavu fotografií.

8. Kde můžeme tvoje fotografie vidět?
Kačka: Na mém facebooku. ZDE

9. Jak probíhá focení? např. u osob /komunikace, pózování/
Kačka: Moje příprava spočívá v tom, že vyberu místo, hlavně aby bylo hezky. V pózách zatím moc lidem nepomáhám, protože i mě to někdy dělá problém, ale třeba když chci zkusit nějakou fotku, která je nějak zvláštní, tak jim tu pózu ukážu na sobě. Hodně lidí se mě ptá, jak se mají tvářit, za mě osobně mám ráda šťastné, uvolněné lidi, s úsměvem na rtech. Nedovedu si představit, že bych někdy fotila smutné lidi. Ale nevyhýbám se tomu.

10. Jaký používáš ,,foťák´´?, popř. jeho příslušenství, a plánuješ někdy i změnu foťáku?
Kačka: Používám fotoaparát NIKON COOLPIX L820 /modrý/. A určitě v budoucnu si pořídím zrcadlovku, ale Nikon mám teprve chvíli, takže o koupi jiného foťáku zatím nepřemýšlím.

11. Kde nejradši fotíš? /místo, okolí místa/
Kačka: Ráda fotím venku, 3x jsem zkoušela fotit v interiéru, ale nemám z těch fotek dobrý pocit. A jednou bych chtěla fotit u vody, v létě.

12. Přineslo fotografování  něco do tvého života? /zkušenosti, kontakty, nové osoby/
Kačka: Ano, přineslo, že mám svůj sen, pro který dělám každým focením maximum. Zkušenosti určitě, hlavně jsem poznala jak je příroda krásná, jak vypadá z blízka veškerý hmyz.

13.Co kdyby někdo.../i třeba po přečtení tohoto článku/ měl zájem o focení. Přijala by jsi to? /popř. co by jsi vyžadovala nebo preferovala?/
Kačka: Určitě přijala, ale zatím fotím jen lidi, které znám, protože to nejsou až tak dokonalé fotografie. Jak jsem se již zmiňovala preferuji spíše lidi, kteří jsou optimističtí, usměvavý.

A nakonec pár slov od fotografovaných osob:
Diana P. Fotí skvěle, mám k ní důvěru že nezveřejní to co nechci.

Nikola P. Focení s Kačkou beru hlavně jako zábavu, vždycky se u toho nasmějeme a jsem naprosto uvolněná, z toho potom vzniknou parádní snímky ze kterých jsem i já sama mile překvapená, není to nic z čeho bych byla nervózní, je super.

Anna H. Focení s Kačenkou, je pro mě zábava, je to šikovná fotografka, líbí se mi jak fotí, nemám co bych jí vytkla.

Teď nějakou tu tvorbu...








Doufám tedy že se vám rozhovor líbil a našly jste tak třeba i nového fotografa pro vaše focení, moc vám děkuji za přečtení článku a tímto bych chtěla poděkovat za poskytnutí rozhovoru Kačce a jejím foceným objektům za poskytnutí informací pro tento článek. THANK YOU! ♥

3 komentáře:

  1. Povedený rozhovor, ráda čtu příspěvky tohoto typu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný rozhovor :) slečna má krásné fotografie ... franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji ti za komentář, budu ráda za další návštěvu ♥